Friday, May 25, 2007

سكوت رضايت بخش براي نظام وظيفه


رئيس سازمان وظيفه عمومي ناجا در گفت‌وگو با فارس:
فراخوان معافيت‌هاي چاقي و لاغري همچنان متوقف است
خبرگزاري فارس: رئيس سازمان وظيفه عمومي ناجا گفت: فراخوان افرادي كه معافيت‌هاي چاقي و لاغري اخذ كرده‌اند تا اخذ تصميم‌گيري، كماكان متوقف است.

سردار بهمن كارگر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي فارس در پاسخ به پرسشي مبني بر اين‌كه وضعيت افرادي كه كارت معافيت چاقي و لاغري اخذ كرده‌اند چه زماني به صورت قاطع مشخص مي‌شود، گفت: اين افراد هم‌اكنون مشكلي ندارند و فراخوان آن‌ها نيز تا اخذ تصميم‌گيري كماكان متوقف است. وي در پاسخ به پرسش ديگري مبني بر اينكه آيا استفاده از معافيت‌ چاقي و لاغري متوقف شده است يا خير گفت: ‌استفاده از اين معافيت‌ متوقف نشده است و افراد متقاضي بايد با توجه به شرايط جديد تقاضا داده و اگر فردي دچار بيماري باشد با شرايط جديد در صورتي كه معاف تشخيص داده شود براي وي كارت معافيت صادر مي‌شود.

(توجه: خبرگزاري فارس معمولاً حامي دولت مي‌باشد...)
-----------------------------
پي‌نوشت مهم:
گاف كارگر: سردار كارگر بالاخره عنوان كرده است كه قانون تغيير كرده و قانون جديد در نظر گرفته مي‌شود! قبلاً كارگر و ديگر مسؤلين مي‌گفتند قانون درست بوده و پزشكان درست اجرا نكردند! چه شد كه حالا بحث قديم و جديد پيش آمد!!!

2 comments:

Anonymous said...

این سردار همان بهتر است که برود کارگری اش را بکند معلوم نیست چرا هر روز یک حرفی میزند

Anonymous said...

با سلام به تمامی دوستان.
فقط می خواستم به تمامی عزیزانی که هنوز در خواب خوش تشریف دارند و بسیار خوش بین هستند متذکر شوم که وقایع نیمه دوم فروردین ماه را به خاطر بیاورند.
سکوت چند هفته ای نظام وظیفه و در ادامه اعلام فراخوان رسمی در رسانه ها با تمام وقاحت!
آن هم به دلیل آنکه عزیزان کم لطف و خوشخواب حاضر به اختصاص حتی نیم ساعت از وقت گرانبهایشان برای اعتراض به این موضوع - از طریق ارسال شکایت نامه و حتی یک تماس تلفنی کوچک با خبرگزاری ها - نبودند. شاید در آینده ای نزدیک بخواهند دو سال تمام از وقت خود را اختصاص دهند. خدا می داند!