Monday, May 5, 2008

نحوه ابطال كارت معافيت چاقي و لاغري

نحوه ابطال كارت معافيت چاقي و لاغري
يس سازمان وظيفه عمومي ناجا همچنين درباره معافيت چاقي و لاغري توضيح داد: پرونده افرادي كه قبل از تاريخ 20 مهرماه سال 85 از معافيت‌ چاقي و لاغري استفاده و كارت معافيت دريافت كرده‌اند، بررسي مي‌شود تا چنانچه فردي با دسيسه و تقلب، اقدام به دريافت كارت معافيت كرده باشد، كارت معافيتش، ابطال شود.

وي ادامه داد: اما افرادي كه از20 مهر ماه سال 85 پرونده معافيت داشته‌اند، چنانچه چاقي و لاغري مفرط ناشي از بيماري غدد مترشحه داشته باشند، معاف مي‌مانند.

به گفته سردار زاده‌كمند، در كمتر از 20 پرونده‌، اقدام به ابطال كارت معافيت چاقي و لاغري شده است

منبع : http://tabnak.ir/pages/?cid=10189

http://www.mehrnews.com/fa/NewsDetail.aspx?NewsID=677618

جا دارد همین جا از دکتر ریاض رئیس کمسیون اصل نود به خاطر پیگیری مجدد موضوع ما معاف شدگان نهایت تشکر را کنیم

که تنها نماینده واقعی مردم در مجلس هفتم بود

خوب این مصاحبه به خاطر رای دیوان عدالت اداری بود که صادر شده بود و بخشنامه رو لغو کرده بودن ولی قبول نداشتن که با شکایت مجدد عده ای از معاف شدگاه دکتر ریاض پیگری کرد و مشکل ما تقریبا حل شد

خوب تکلیف آنهای که معافیت گرفتن ولی تا به الان کارت براشون ندادن چی می شه ؟

20 comments:

Anonymous said...

انشا الله کارت انها هم میاد

Anonymous said...

من تیر ماه 85 معاف شدم ولی تا الان کارت من ندادن تکلیف ما چی؟ نزدیک به 8هزار نفر کارت ندارن کسی هم پاسخگو نیست در مراجعه به نظام وظیفه هم می گن باید ستاد کل دستور بده تا ما کارت ها رو بدیم 2 سال شد

Anonymous said...

اقا تورو خدا چیکار کنیم من بهمن 83 کارت گرفتم الان باید صبر کنم تا دعوتم کنن نظام وظیفه؟
چیکار کنم؟
یکی به من بگه چیکار کنم؟
من از لحاظ وزنی هنوز معافم طبق قانوناون موقع الان میخوام درمان کنم صبر کنم؟
خودم برم نظام وظیفه؟
چیکار کنم؟

Anonymous said...

khob shoma age moshkel nadari chera negarani ??? boro hal kon dige .....

Anonymous said...

manzooreshoon az taghallob chi hast ina ?? akhe ye ghad va vazn che taghalobi dare ke ina nafahman hamoon moghe ???

Anonymous said...

man ham zang zadam e nezam vazife , oona goftan ke age kart dari va taghalon bakarde bashi moshkel nadari , porsidam taghalob yani masalan chi , goft ke ma khodemoon parvande haro bazbini mikonim .... akhe mage too parvande ma be gheir az ye ghad va vazn chi hast ke oona mikhan bazbini konan ..... ishala ke moshkeli nabashe ....

Anonymous said...

toro khoda yeki javab bede ... age ye kasi 4 kiloo kam karde bashe yani taghalob karde ??? oona ino taghalob midoonan va ehzar mikonan ?? fekr nakonm ke in kar taghalob bashe , choon kheili ha ba kam kardan ham moaaaf nemishodan.

Anonymous said...

من اون که معاف شدم تو سال 83 وزنم 140 کیلو بود الان بعد 4 سال کلی خودمو کشتم رسیده به 120 هیچ بیماری قدد هم ندارم کمترم تازه میشه وزنم خوب حالا این یعنی تقلب؟
یعنی اینا میخوان پرونده رو بررسی کنن بعد دعوت کنن از ما دوباره وزن کنن؟
کسی چیزی میدونه؟
من رژیم و بی خیال شم دوباره برگردم رو 140؟
پدرم در اومده 20 تا کم کردم
چه کنیم ما؟؟؟؟

Anonymous said...

اقایان من با یک سردار نظام وظیفه صحبت کردم گفت عده ای پول دادن و پرونده تقلبی درست کردن دیدید که سردار کمالی هم 8 ماه پیش چی گفت گفت کسایی بدون پرونده معاف شدن یا مدارک کس دیگه ای را فرستاده اند این سردار به من گفت یک باندی را گرفتند که با پول معافی می دادن حالا دارن برسسی می کنن و انهایی که از طریق این باند معافی گرفتند را پیدا کنند اقا برین حالش را ببرید کل نظام وظیفه می گن معافین و احتیاج به معایینه مججد نیست شما برای خودتون مشکل درست می کننید

Anonymous said...

سلام اصلا معلوم نیست اینها از جون ما چی می خوان 2 سال دارن همین می گن پدرسگ ها تمام نمی کنن ها خلاص بشیم

Anonymous said...

چند ساله میگن برسی میکنیم .من نمیدونم نتیجه این بررسی چه وقت اعلام میشه .نتیجه این برسی را زود اعلام کنید !!!!!!!!!

Anonymous said...

کسی خبر داره جریان اونهایی که 5 سال از گرفتن معافیشون گذشته چیه! چون شنیدم که پرونده هایی که 5 سال از صدور آنها گذشته باشه رو بررسی نمی کنند!!! من ماه بهمن سال 1381 معاف شدم ...که 5 سال گذشته

Anonymous said...

hamash daran az sale 82 moafeyat medan shoma 81 moaf shodin

Anonymous said...

به زودی شاهد نابودی جمهوری اسلامی خواهیم بود نگران نباشید

Anonymous said...

آره بهمن 82 معافی داده شده اگر 5 سال از اون تاریخ بگذره دیگه کاری ندارند... طبق قانون خودشون فقط در طی 5 سال اگر خلاف قانون بودن معافی ثابت بشه باطل می کنند دی غیر این صورت نه.. می خواستم بدونم این درسته

Anonymous said...

با سلام

مشكل حل شده است دوستان.البته براي كساني كه كارت دارند.

فقط هوشيار باشيد.اين جماعت خيلي خطرناك و موذي هستند.

اين وبلاگ بايد همچنان فعال باشد تا اگر آقايون فيلشون ياد هندستون كرد تو دهني محكمتر از قبل نثارشون كنيم.

يا حق

Anonymous said...

نظام دیکتاتوری به این می گن خدا شاه رحمت کنه اینها روی شاه سفید کردن

Anonymous said...

بچه های که کارت ندارن دیگه نمی دن رفتم نظام وظیفه این همه سرو صدا ... به خاطر آن که کارت های انها رو ندن یکی از مسئول ها گفت والا کسانی که کارت دارن دیگه مشکلی نداره حدود 8 هزار نفر کارت ندارن

Anonymous said...

bache ha , oonayi ke kart daran ok hatan ya na belakhare ?? oonayi ke kart nadaran chi ???

Anonymous said...

هشدار :از همه معاف شدگان میخوام این متن رو خوب بخونید. نظام وظیفه خیلی اروم داره کم کم همه
کارتهارو باطل میکنه از 82 به بعد و هیچ بررسی صورت نگرفته اینا همگی برای اینه که ما ساکت بمونیم به این امید که شاید کارت من باطل نشه
اما اگه دیر بجنبیم کارمون تمومه. از همه شما خواهش میکنم که با هر تعداد دوست یا اشنا که میتونید بیارید روز
یکشنبه 16 تیر ساعت 10 صبح جلوی مجلس باهم حاضر بشیم تا نتونن بهمون زور بگن
خواهش میکنم دوستان ما باید حداقل 1000 نفر باشیم تا دولت از ترس اینکه نظم جامعه بهم بخوره به نظام وظیفه
هشدار بده.من میرم امن روز چون ایندم برام مهمه
همه با هم باشیم مجبورن کوتاه بیان. شانزده تیر یادتون نره