Tuesday, June 10, 2008

چاقی ولاغری غیرمرضی مشمول معافیت سربازی نیست

خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز"،
درخصوص معافیت چاقی و لاغری گفت: کسانی که قبل از 20 مهر 85 کارت معافیت سربازی را دریافت کرده اند تحت بررسی قرار می گیرند.
وی افزود: بر اساس بررسی های به عمل آمده تاکنون25 کارت معافیت سربازی مورد ابطال قرار گرفته است.
رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا خاطرنشان کرد: کسانی که بعد از 20 مهر 85 کارت معافیت سربازی را دریافت کرده اند و اگر علت چاقی و لاغری آنها غیر مرضی یا ناشی ازغدد ترشح نباشد مورد ابطال قرار میگیرند.

iscanews منبع

25 comments:

Anonymous said...

هشدار :از همه معاف شدگان میخوام این متن رو خوب بخونید. نظام وظیفه خیلی اروم داره کم کم همه
کارتهارو باطل میکنه از 82 به بعد و هیچ بررسی صورت نگرفته اینا همگی برای اینه که ما ساکت بمونیم به این امید که شاید کارت من باطل نشه
اما اگه دیر بجنبیم کارمون تمومه. از همه شما خواهش میکنم که با هر تعداد دوست یا اشنا که میتونید بیارید روز
یکشنبه 16 تیر ساعت 10 صبح جلوی مجلس باهم حاضر بشیم تا نتونن بهمون زور بگن
خواهش میکنم دوستان ما باید حداقل 1000 نفر باشیم تا دولت از ترس اینکه نظم جامعه بهم بخوره به نظام وظیفه
هشدار بده.من میرم امن روز چون ایندم برام مهمه
همه با هم باشیم مجبورن کوتاه بیان. شانزده تیر یادتون نره

Anonymous said...

هشدار :از همه معاف شدگان میخوام این متن رو خوب بخونید. نظام وظیفه خیلی اروم داره کم کم همه
کارتهارو باطل میکنه از 82 به بعد و هیچ بررسی صورت نگرفته اینا همگی برای اینه که ما ساکت بمونیم به این امید که شاید کارت من باطل نشه
اما اگه دیر بجنبیم کارمون تمومه. از همه شما خواهش میکنم که با هر تعداد دوست یا اشنا که میتونید بیارید روز
یکشنبه 16 تیر ساعت 10 صبح جلوی مجلس باهم حاضر بشیم تا نتونن بهمون زور بگن
خواهش میکنم دوستان ما باید حداقل 1000 نفر باشیم تا دولت از ترس اینکه نظم جامعه بهم بخوره به نظام وظیفه
هشدار بده.من میرم امن روز چون ایندم برام مهمه
همه با هم باشیم مجبورن کوتاه بیان. شانزده تیر یادتون نره

Anonymous said...

اینم حرفی برای اینکه دیگه قضیه تمام بشه بهتر یه تجمعی بکنیم

Anonymous said...

بررسی این همه طول نمی کشه اصلا بررسی یعنی چی؟
به غیر از قد و وزن ما چیزی ندارن بررسی کنن

Anonymous said...

مدیر محترم وبلاگ اطلاع رسانی کنید چی کار کنیم بریم تجمع ؟

Anonymous said...

اون آقایی که هشدار هشدار نوشته ، منبع تون از کجاست؟ و بر اساس چه چیزی میگید؟ که کم کم دارن کارت ها رو باطل می کنن؟ مگه برای کسی احظاریه اومده؟ یا کسی برای ورود و خروج مشکلی داشته؟ یا کسی جایی مصاحبه یا حرفی زده ؟
شاید برای اینکه 16 تیر جلوی مجلس شلوغ تر بشه این شایعه رو راه انداختید؟

Anonymous said...

man hafteye pish raftam dba va oomadam dige nemidoonam baz ina mikhan chekar konan

Anonymous said...

بچه ها 16 تیر هیچ کجا نرید .منطقی باشید و خوب فکر کنید .الکی درسر برای خودتون و خانوادتون درست نکنید .کسانی که شما رو دعوت به رفتن میکنند یا کارت ندارند یا اصلا هدفشون چیز دیگری هست.خواهش میکنم بدون مدرک حرفی رو از کسی نپذیرید و بازیچه دست یک مشت دوست نما نشید.
از مدیریت وبلاگ تقاضا دارم پیغامهایی که بی اساس و پایه هست رو پاک کنند.

Anonymous said...

oonhayi ke krt daran hich moshkeli nadaran , ino khodeshoon goftan , alaki moshkel dorost nakonid

Anonymous said...

khaheshan alaki sholoogh nakonid , agar bara kasi davat name oomade bege ke bedoonim jatiyan chie.
taze ye chize dige inke oona tamame in comment haro mibinand , pas moragheb bashid

Anonymous said...

فکر کنم 16 تبر برای کسانی که کارت ندارن می خوان تجمع کنن ؟

Anonymous said...

بچه ها من شمارو به تحصن دعوت کردم اما قبول دارم تند رفتم اما میگم ما باید
باهم هماهنگ باشیم حداقل 1000 نفر از ما باید باهم درارتباط باشیم تا اگه
خدای نکرده نظام وظیفه فیلش یاد هند کرد بتونیم با این هماهنگی که با هم داریم خیلی زود
بهترین راه برخورد رو انتخاب بکنیم
همه میدونید بیشتر معاف شده ها با عدد 20 بودند اما یک عده کمی هم با عدد 15 بودند
و هیچ چیزی تو پرونده ما نیست که حق رو به اونا بده پس باید حواسمون جمع باشه که
مارو دور نزنن.پس 16 تیر فعلا منتفی اما اماده باشیم باشه؟؟؟؟؟
در ظمن اگه میشد ما یک انجمن تشکیل بدیم که متشکل از 20 نفر باشه که کارش هماهنگ کردن این 25000 نفر باشه اینجوری خیلی بهتره
حالا نظرتون رو بگین تا با هم بهترین راه رو انتخاب بکنیم

Anonymous said...

سلام امروز رای دیوان برای یکی از بچه ها صادر شده نوشتن به دلیل بررسی همه پرونده ها در کمسیون پزشکی در نظام وظیفه فعلا پرونده رد شده است تا بعد از بررسی
در کمسیون پزشکی اعلام نظر کنند
کارت هم گرفتن ولش کردن

Anonymous said...

چرا دروخ میگین اخه مگه دیوان عدالت مستول اجرای حکمه که بخواد کارت رو بگیره

Anonymous said...

خدا خمینی نعلت کنه با این نظام که بر پایه دیکتاتور تاسیس کرده قبرش پر آتش بشه خدا خامنه ای هم به خاک سیاه بشونه انشاالله

Anonymous said...

سلام تو این ماه قرار یه جلسه تو کمسیون اصل نود برای بچه های که کارت ندارن برگذار بشه کسانی که کارت ندارن بهتر یه نامه بدن کمسیون اصل نود یا خودشان هم به جلسه بیان زنگ بزنن کمسیون زمان دقیق بپرسن

Anonymous said...

بهتر دیگه وبلاگ ببنید
همه چی تمام شد

Anonymous said...

سلام
فقط این وسط به کسانی که کارت ندارن ظلم شد
مکشل بقیه حل

Anonymous said...

با سلام
عده از جوانان در سال های قبل یعنی 82 تا 85 معافیت چاقی و لاغری گرفته اند. که بعدا ستاد کل دستور لغو معافیت ها را صادر نموده اند. که بعد از شکایت به کمسیون اصل نود و دیوان عدالت اداری قضیه منتفی گشت ولی در این بین صد ها نفر که در سال 85 معافیت دریافت کرده بوده اند تا به الان بلاتکلیف می باشند و هنوز کارت کامپیوتری آنها تحویل داده نشده است و حتی با دستور کمسیون اصل نود
نسبت به صدور کارت این معافشدگان به نظام وظیفه ولی سازمان وظیفه عمومی هیچ پاسخی نسبت به آن نداده اند و امروز و فردا می کنند الان 3 سال است در حالی که اینجانبان طبق قانون و قوانین و از سوی مراجع قانونی معافیت دریافت کرده ایم الان خیلی از ما ازدواج کرده ایم یا استخدام شده ایم وام برداشته ایم و هزاران بدبختی دیگر ولی سازمان وظیفه عمومی کارت کامیپوتری معاف شدگان سال 85 را ارائه نمی دهد خواهشمندیم طرحی نسبت به این موضوع ارائه فرموده تا مشکل کسانی که معافیت چاقی و لاغری گرفتند و تا به حال کارت کامیپوتر دریافت نکرده اند را حل کند

Anonymous said...

سلام
وبلاگ شما را لینک دادم
به امید روزی که هیچ جوان ایرانی به اجبار به سربازی نرود و سربازی تنها در برابر حقوق مکفی و عادلانه و تنها به صورت داوطلبانه باشد. ان شا الله

http://sarbazyy.blogfa.com/

Anonymous said...

آقا من امروز رفتم پاسپرتم را تمدید کنم مسئول باجه گفت باید برم قد و وزنم را استعلام کنم! به این صورت که قد و وزنم را می گیرند اگه مشکلی نداشت اجازه صدور می دند!!! یعنی این کارت الکی بوده! انا خودشون را هم قبول ندارن

Anonymous said...

shoma key kart gerftid? che mahi che sali ?

Anonymous said...

shoma chaghi gerfti ya laghari ? lotfan khabar bedid be hame

Anonymous said...

طبق قانون نظام وظیفه ظرف 5 سال میتونه افراد رو برگردونه پس برای اونهایی که سال 82 کارت گرفتند دیگه مشکلی نیست.ضمناً من خودم اوایل اسفند سال 87 برای گرفتن پاسپورت به پلیس +110 مراجعه کردم. طرف وقتی نوع معافیعت منو فهمید سعی کرد که اذیت کنه و بقول خودش از یکی دو جا هم استعلام گرفت. هیچ مشکلی نبود و بعد از چند روز پاسپورتم به در خونه اومد. پس هسچ مشکلی نیست.

Anonymous said...

man fekr konam oonayi ke kart daran dige kari nadashte bashan . kasi khabari gereft khabar bede