Thursday, April 19, 2007

آن 50هزار نفر موش آزمايشگاهي بودند!!!

خبر بازتاب

(معاف شدگان را آرام آرام فراخوان مي‌كنيم)


به نوشته هاي قرمز رنگ توجه كنيد

۳۰ فروردين ۱۳۸۶ - بعد از ظهر ۱۳:۴۱ تعداد بازديد: 936 كد خبر: ۶۵۰۲۹


فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه معافیت چاقی یا لاغری مفرط هنوز کنسل نشده است، گفت: این معافیت لغو نشده اما محدوده اش یک مقدار کوچک تر شده است(يواش يواش فراخواني مي‌كنيم كه سر و صدا نشود).



به گزارش مهر، سردار سرتیپ دوم پاسدار اسماعیل احمدی مقدم در حاشیه همایش تخصصی معاونان و مدیران سازمان وظیفه عمومی ناجا، به خبرنگاران گفت: نیروی انتظامی در معافیت‌ها و چگونگی خدمت وظیفه عمومی، یک دستگاه مجری است.



فرمانده نیروی انتظامی افزود: تدوین قانون و تصمیم گیری بر عهده ستاد کل نیروهای مسلح است.



وی متذکر شد: امروز ممکن است دستور معافیت بر اساس چاقی یا لاغری را ابلاغ کنند ولی بعدا این مسئله در مسیر عمل با مشکلاتی مواجه شود، تجدید نظر کنند و نظر دیگری را به سازمان وظیفه عمومی ناجا بدهند.



احمدی مقدم توضیح داد: این نوع از معافیت لغو نشده اما محدوده‌اش یک مقدار کوچک‌تر و یک تجدید نظری هم در آن به علت برخی افراط و تفریط ها شده است(چرا واضح حرف نميزنيد؟؟!).



این مقام بلند پایه انتظامی کشور یادآور شد: هر تصمیمی ممکن است ضایعاتی(منظور ما قربانيان اين موضوع هستيم كه عده‌اي‌مون شغل پيدا كرديم، ازدواج كرديم، قرداد كاري بستيم و... و حالا بايد بي‌خيال بشيم بريم سربازي)(راستي بچه يكي از دوستان توراهه و داره به دنيا مي‌آد. تو سربازي مرخصي مي‌دن بريم بچه‌مون رو ببينيم پسره يا دختر؟؟! اي بابا خرج بچه هم كه چيزي نيست، حالا خرجي نديم به زن و بچه مون كه عيب نداره.....!!!) را در پی داشته باشد.



وی افزود: بر این اساس، ابتدا ممکن است که در ارتباط با این طرح نتیجه و پیامدها مکتوم باشد اما اندکی بعد در صحنه عمل هنگامی که دیده شد، اصلاح و انجام می شود(موش آزمايشگاهي).



فرمانده نیروی انتظامی در ارتباط با علت طرح جدید ناجا برای کنترل کارت پایان خدمت افراد در معابر و تفریحگاه‌ها بیان داشت: این مسئله یک تکلیف قانونی است. خدمت وظیفه عمومی بر هر فرد مشمولی واجب است ؛ لذا نیروی انتظامی ابتدا اطلاع‌رسانی
می‌کند تا اگر بعدا جلوی کسی گرفته شد، نارضایتی پیش نیاید.


احمدی مقدم متذکر شد: بحث همراه داشتن کارت پایان خدمت مانند دارا بودن گواهینامه (هنگام رانندگی) است که نداشتن آن جرم است(البته طرح همراه بودن بيمه خدمات درماني و بيمه بدنه در حال بررسي است!) اما همراه نبودن آن، جرمی بسیار خفیف تر است.



وی تصریح کرد: ممکن است فردی را که کارت پایان خدمت ندارد‌، نگه داریم تا وضعیت خدمت وظیفه عمومی او برای ناجا اثبات شود(بر عكس عدالت اسلامي: هیچ کس محكوم نیست ، مگر خلافش اثبات شود!!!) و یا از طریق سیستم خودمان مشخصاتش را استعلام کنیم‌.



فرمانده ناجا در ادامه‌، پیرامون طرح ارتقای امنیت اجتماعی با رویکرد امنیت اخلاقی که از ابتدای اردیبهشت اجرا می‌شود، بیان داشت: طرح امنیت اجتماعی در پی کاهش جرم‌های وحشت‌آفرین و مسائلی که روان جامعه را دچار مشکل می‌کند، اجرا می‌شود.




وی ادامه داد: در طرح امنیت اخلاقی‌، طرف اصلی نیروی انتظامی، مزاحمان، اشرار و متجاوزان به حریم خصوصی افراد هستند.



احمدی مقدم اظهار داشت: وحشت‌آفرینی تنها استفاده از سلاح، چاقو و زور بازو نیست، بلکه این تصاویری که اکنون از مردم منتشر می‌شود، افراد را بسیار نگران کرده و حتی احساس امنیت درون خانه خودمان را نیز از بین برده است.


منبع: بازتاب

3 comments:

Anonymous said...

هيهات من الذله
اقايان آنقدر ترسو هستند كه هيچ صحبت واضحي انجام نمي دهند و آنقدر نا جوانرد كه حاضر به عقب نشيني نيستند.
برادران نكند دل به اين صحبت ها خوش كنيد.ما هنوز پيروز نشده ايم.باز هم اعتراض اعتراض اعتراض

ستاد كل نيروهاي مسلح
تلفن:88426070 الي 4

اگر شكست بخوريم 30 سال ديگر بر سستي خود و ظلم پذريري خود خواهيم گريست و اگر پيروز شويم تا آخر عمر سر افرازانه خواهيم زيست.

Anonymous said...

دوست عزيز
از شمايي كه نشسته اي و گهگاهي يك وبلاگ مي خوني تا ديگران اعتراض كنند شما هم يك نفر از اين جمعه مظلوم هستيد.پس گوشي تلفن ر ابردار.اگر اين كار راه م نمي تواني انجام دهي پس بنشين تا نامه اي برايت بيايد و با خفت بروي خدمت و براي اقايان پابكوبي و تا اخر عمر همه به ديد خفت به تو بنگرند.

گوشي تلفن را بردار.نترس

ممكن است اشغال بزند.تلاش كن زنگ بزن

نظام وظيف تهران
77510920-4

ستاد كل نيروهاي مسلح
88426070-4

Anonymous said...

دوستان من همين حالا زنگ زدم نظام وظيفه
گفتند حتما براتون دعوت نامه مي ياد و توضيحات لازم در دعوت نامه نوشته شده است.
تصميم گيري قطعي است.گفته اند باز كمسيون مي گذرارند و احتمالا همه بايد برويد خدمت.

تلاش كنيد.تلاش كنيد