Monday, April 23, 2007

خبرنگار مهر

نامه يكي از دوستان

با عرض سلام و احترام به تمامی دوستان معافی قد و وزنیکی از دوستان من یک خبرنگار پیدا کرده که قول داده به ما کمک کنه اون آشنا های زیادی داره و جالبه که به قوانین و مقررات بخوبی آشناست. من که باهاش تماس گرفتم کلی امیدوارم شدم. قرار شد که 1 کپی از نامه ای که برام اومده به همراه یه کپی از کارت پایان خدمتم براش ببرم. میگفت که سرداران غیور که در این زمینه فعال هستند همشون می گفتند که این قانون برای از این به بعد و به قبلی ها کاری ندارند. می گفت حالا می شه با جمع کردن کپی نامه ها و بقیه مدارک اونها را به دروغگویی و نقض قوانین متهم کرد. شما هم حتماً با ایشون تماس بگیرین.09126008854 آقای سلیمانی


كارت ويزيت آقاي سليماني

2 comments:

Anonymous said...

دوستان توجه کنید . خطر واقعا جدی است . مشکل ما سربازی رفتن نیست . مشکل ما اینه که با سن زیاد و انبوهی از مشکلات زندگی وقت و امکانی برای رفتن به سربازی نداریم و به این ترتیب ممکن است تا آخر عمر از حقوق اجتماعی محروم شویم .
ظاهرا هنوز هیچ اتحادی بین دارندگان این کارت بوجود نیامده پس بهتره از فرصت باقیمانده استفاده کنید و به صورت انفرادی شکایت کنید . باور کنید حتی اگه مبلغ مختصری هم خرج کنید ارزش داره .


فقط با یک تلفن و هزینه ای اندک میتوان به دیوان عدالت شکایت کرد و جواب گرفت. برای این کار با تلفنهای زیر تماس بگیرید : ( وکلای متخصص برای شکایت در دیوان )

۰۲۱-۲۲۹۰۸۳۱۵

۰۲۱-۲۲۸۸۷۰۹۲

۰۲۱-۴۴۸۰۰۴۸۶

لطفا پس از تماس برای تشویق و همراهی سایرین نتیجه را اینجا بنویسید .

Anonymous said...

ه بند هشتم ماده ۳۰ در ؛ سایت اطلاع رسانی ناجا ؛ دقت کنید :
http://www.police.ir/vazifeh%20omomi/ghavanin/aeen%20pezeshki2.htm
در بند ۸ واضح و روشن نوشته شده : چاقی و لاغری مفرط
و اسمی از غدد مترشحه برده نشده ُ گمان میکنم حضرات میخواهند بندها را باهم ادغام کنند!