Friday, April 13, 2007

نحوه شکايت به کمسيون اصل ۹۰

نحوه شکایت به کمسیون اصل ۹۰ و دیوان از زبان امین :
با سلام و خسته نباشی به تمامی دوستان عزیزمن امروز تماسی با کمسیون اصل 90 مجلس گرفتم و یکی از منشی های کمسیون اصل 90 به من گفت که شکایت های زیادی در خصوص معافیت چاقی و لاغری به دست کمسیون اصل 90 مجلس رسیده و کمسیون اصل 90 در حال برسی این شکایت هاست ولی گفت که مشخص نیست که جواب قطعی رو کی میدن.ولی به من گفت که هر چه تعداد شکایت های مردم به کمسیون اصل 90 بیشتر باشه تاثیرش خیلی خیلی بیشتره. دوستان بهترین و کم دردسرترین راه برای این مشکل خود مجلسهدر ضمن اینو مطمن باشید که اگه آمار شکایت ها به کمسیون اصل 90 بالا بره وهم تاثیرش خیلی بیشتره هم تو نتیجش موثرتره. ودرستکه که مملکت ما خیلی شیر تو...ولی اگه مجلس بخواد روی این موضوع تحقیق کنه مطمن باشید که مثل روزنامه ها و را دیو و تلویزیون نیست که هر چی سردار کارگر بگه قبول کنه.دوستان شرایط سختیه ولی ازتون خواهش مکنم نامیدی رو بگذارید کنار و تا ابطال این حکم ناعادلانه بجنگید.دوستان توجه کنید که هدف نظام وظیفه اینه که از بی خبری هزاران نفرکه از ماجرا بی اطلاع اند استفاده کنه و به قول معروف (بله) رو از مجلس و دیوان عدالت اداری بگیره و بعدش یهو یه روزه توی رادیو و تلویزیون و روزنامه ها... فراخوان عمومی بده و من اینو بشما قول میدم که تا همین حالا هم فقط مجلس و دیوان عدالته که باعث شدن تا اینجا ماجرا کشیده بشه و اگه مجلس و دیوان نبودن همون دی یا بهمن ماه هممون سرباز بودیم و رفته بود پی کارش.دوستان توی این چند روز پیش رو مهمترین وظیفه ما اینه که : کسانی که تا به حال شکایتی رو واسه کمسیون اصل 90 مجلس نفرستادن . یه شکایت به دلخواه خودشون بنویسن و تمام مشکلاتشون رو در صورت اجرای این طرح به طور مفصل شرح بدن---بقیه دوستانی هم که قبلا این کار رو کردن یه بار دیگه یه شکایت دیگه بنویسن و بفرستن(به قول معروف بالاتر از سیاهی که رنگی نیست).اون مشکلات غدد...که من دیدم باور کنید اگه بخوان این 50000 نفر رو مجددا بررسی کنن حتی هزار نفرمون هم معاف نمی شن.دوستان یکی از کارهای مهم دیگه ای که ما باید انجام بدیم اینه که تمام بچه ها در هر شهری که هستن مستقیما به نماینده شهرشون یا دفترش مراجعه کنن و موضوع رو مطرح کنن و حتی اگه بعضی هاشون اعتنایی نکردند مشکلی نیست چون بزرگترین فایده این کار اطلاع رسانی به نمایندگانی که اکثریتشون خودشون از این موضوع بی اطلاع هستند.در ضمن در اینجا وظیفه دوستان تهرانی بیشتره(بهارستان-مجلس).که لااقل میتونن با دفتردارهای نمایندها صحبت کرده و موضوع رو مطرح کنن.البته به نظر من اگه از اعضای کمسیون اصل 90 شروع کنیم خیلی بهتره.دوستان فراموش نکنید که ما زمان کی داریم.در ضمن اطلاع رسانی رو هم فراموش نکنید(هر فرد به نوبه ی خود)
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی چه کسی برخیزد؟
منبع: وبلاگ ابطال2

2 comments:

Anonymous said...

من به اين قانون اعتراض دارم من الان متاهل هستم و با هزار بدبختي كار پيدا كردم چطور ميتونم زندگيمو با هر ماه قسط واجاره خونه ول كنم برم خدمت فقط به اثار سوئ اين قضيه نگاه كنيد ميفهميد كه اين كار اصلآ آقلانه نيست ومن بعد از اون به چه مشكلات وچه بيماريهايي كه دچار نشدم از شما خواهش ميكنم به اين اعتراض رسيدگي كنيد

Anonymous said...

من به اين قانون اعتراض دارم من الان متاهل هستم و با هزار بدبختي كار پيدا كردم چطور ميتونم زندگيمو با هر ماه قسط واجاره خونه ول كنم برم خدمت فقط به اثار سوئ اين قضيه نگاه كنيد ميفهميد كه اين كار اصلآ آقلانه نيست ومن بعد از اون به چه مشكلات وچه بيماريهايي كه دچار نميشم از شما خواهش ميكنم به اين اعتراض رسيدگي كنيد