Sunday, May 6, 2007

سكوت مرگبار

6 روز از خبر توقف موقت احضارشدگان معافيت چاقي و لاغري مي‌گذرد
آخرين اخبار حاكي از سكوت نظام وظيفه در مقابل خبرنگاران است.
عده‌اي از معاف‌شدگان با شنيدن خبر هفته گذشته مبني بر توقف احضارشدگان، ديگر اخبار را دنبال نمي‌كنند.
عده‌اي ديگر از معاف‌شدگان، در انتظار رأي ديوان عدالت اداري نشسته‌اند. و عده‌اي در مشغول شكايات و فعاليت‌هاي حقوقي هستند.
ديوان عدالت اداري هم به زودي بايد رأي خود را اعلام كند.
مسلماً نظام وظيفه در اين زمان بيكار نخواهد بود و با هر روشي تمام تلاش خود را خواهد كرد تا رأي ديوان را برنده شود.
يكي از دوستان در گفتگويي با دكتر عبدالله شمس از وكلاي با سابقه و نويسنده كتاب آئين دادرسي مدني،به نقل از او مي‌گويد: "اين زمان، مهمترين زمان براي تعيين نتيجه نهايي است. اگر ديوان عدالت اداري بر خلاف ميل معاف شدگان رأي صادر كند، نظام وظيفه به راحتي و با استناد به رأي ديوان عدالت اداري، احضار معاف شدگان را ادامه مي‌دهد و كار براي معاف‌شدگان بسيار سخت خواهد شد". دكتر شمس همچنين مي‌افزايد: "در شرايط فعلي و قبل از رأي ديوان عدالت اداري، وجود يك وكيل، بسيار مؤثر است".
در پايان او پيشنهاد به عهده گرفتن وكالت اين پرونده را به دليل نداشتن وقت نپذيرفت.

5 comments:

Anonymous said...

بچه ها اينم وبلاگ من شكايت هم كردم دارم وكيل مي گيرم صد در صد هم پيروزي با ما هست نگران نباشيد

http://ebtal.blogfa.com

Anonymous said...

من از همین جا از بچه ها خواهش می کنم به علت به هم ریختن جو روانی ما و توهین و تهمت نظام وظیفه به ما. همگی یه شکایت نامه بر علیه سردار کمالی و کارگر تنظیم کرده و در صورت بلاتکلیفی ما از آنها به رئیس قوه قضائیه یا مرجع ذیع صلاح شکایت کنیم مگر ما بازیچه هستیم که با آینده ما بازی می کنند آنها به ما تهمت تقلب و دروغگویی زدند و کسی که تهمت می زند باید مجازات شود اگر کسی متنی قانونی می تونه تهیه کنه در وبلاگ بذاره ممنون می شویم لطفا هر کس موافق من هست پیغام بذاره یکی از اشتباهاتی که ما تا به حال کردیم حالت تدافعی ما بوده نه تهاجمی (هر دو با هم بهتر هست) چون این حق قانونی ماست بخاطر بی اعتبار کردن کارتهای ما و تهمت زدن آنها به ما

Anonymous said...

من موافق پست قبلی هستم

Anonymous said...

من هم موافقم

Anonymous said...

یه کاری بکنید همه موافق پست بالا هستند پس چگونه اقدام کنیم