Monday, May 14, 2007

جلسه کمیسیون اصل نود برگزار شد

هیئت نمایندگان معاف شدگان در جلسه امروز کمیسیون اصل نود به دفاع از حقوق معاف شدگان وزن و قد پرداختند. به گزارش وبلاگ ابطال در این جلسه که با مدیریت جناب دکتر ریاض نایب رئیس کمیسیون اصل نود برگزار شد، شخص سردار کمالی به عنوان نماینده ستاد کل نیروهای مسلح حضور داشته اند و طرفین به ایراد دلایل و دفاعیات خود پرداخته اند. به نمایندگان محترم معاف شدگان عرض خسته نباشید و خدا قوت می کنم.
البته دکتر ریاض امکان اعلام موضع و نتیجه توسط کمیسیون را در این جلسه ممکن ندانسته و اعلام کرده اند که این جلسه جهت استماع نظرات طرفین است و نظر کمیسیون پس از بررسی موضوع توسط متخصصان حقوقی و قضایی کمیسیون اعلام خواهد شد. به گفته دکتر ریاض با توجه به تحت بررسی بودن امر در دیوان عدالت اداری، کمیسیون اصل نود خواستار تسریع در اعلام نظر دیوان به عنوان یکی از بازوهای تصمیم گیری کمیسیون اصل نود خواهد شد تا به این ترتیب از طولانی شدن رسیدگی به این مسأله که ایجاد تشویش خاطر برای هزاران خانواده کرده است جلوگیری شود.
.
به غير از سردار كمالي، آقاي صالحي مشاور سازمان وظيفه و آقاي قديري از بازرسي سازمان وظيفه عمومي حضور داشتند..
سردار كمالي در مجموع گفته‌اند كه طبق مقررات دستورات را انجام داده‌ايم.
.
در پايان، نمايندگان معاف‌شدگان هم نظر بودند كه بايد از طريق مقام معظم رهبري توسط نامه، تلفن و در صورت امكان برگزاري جلسه و... اين مسئله را عنوان كنيم.

1 comment:

Anonymous said...

بسمه تعالي
!آقايان
هزينة خطاي فرضي نظام وظيفه را
.ازخودشان طلب كنيد نه ملت